czwartek, 24 maja 2012

Spódnica maxi

Spódnica maxi to hit od dobrych, kilku sezonów. Długie, powłóczyste spódnice są na topie, nie tylko te we wzory, ale i te monochromatyczne i bardziej nowoczesne. Na jej wielki powrót czekaliśmy blisko 30lat, bo od lat80. ubiegłego wieku. 
Najlepiej wyglądają w nich wysokie kobiety. Tylko Panie o smukłej sylwetce mogą pozwolić sobie na łączenie solejek (czyli długich, plisowanych spódnic) z obszerną górą w postaci długich swetrów. Niskie osoby nie muszą rezygnować z noszenia tego typu spódnic wystarczy że założą buty na wysokim obcasie oraz dopasowaną górę.
Taką spódnicę można wystylizować na kilka sposobów np na sportowo, elegancko, rockowo itd. Możemy do niej założyć luźny bądź dopasowany T-shirt, wytaliowaną marynarką czy też skórę, jakikolwiek wisiorek, który akurat skradł nam nasze serca, szpilki i małą czarną (bądź innego koloru) kopertówkę. Możemy ją również połączyć z dżinsową kurtką, ciężkimi butami i dużą torbą zarzuconą na ramie. 


Osobiście nie mam jej jeszcze w swojej szafie, ale coś czuję że niebawem się ona znajdzie. Wystarczy tylko znaleźć odpowiedni materiał, usiąść przy maszynie i zabrać się za szycie. Tego typu spódnicę na szczęście nie jest ciężko uszyć, więc teraz tylko zostaje mi znalezienie na to czasu, troszkę chęci no i zakup najważniejszego? Materiału :)


A jak Wam podobają się tego typu spódnice? 


MANGO

ROMWE

ZARA

2 komentarze:

  1. Mam tylko ze asymetrczyna! piekne są! uwielbiam ale nie do konca mi pasuja bo jestem niska:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzrost nie ma tu znaczenia :) A Ty w swojej wyglądasz przepięknie :*

      Usuń