poniedziałek, 18 czerwca 2012

BANANOWA spódnica

Cześć! Wczoraj miałam dzień wolny od pracy i postanowiłam jak to ja :) zabrać się za szycie kolejnej długiej spódnicy. Uszyłam ją (tak jak poprzednią), z 100% bawełny, kolor bananowy. Do całości doszyłam czarną 5cm gumkę. Spódnicę skompletowałam z czarna bluzką, dżinsową kurtką, sandałami i dużą torbą. Mam nadzieje, że ten jakże prosty zestaw na co dzień, przypadnie Wam do gustu!
Pozdrawiam.









Kurtka - H&M
Bluzka - Vero Moda 
Spódnica - PatUf Fashion
Sandały - Gino Rossi
Bransoletki - PatUf Fashion


6 komentarzy:

  1. swietnie to polaczylas!! :) kurtka ze spodnica wyglada slicznie :) wyprobuj jeszcze wersje z biala koszulka, bedzie ladnie, jasno i lekko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko od razu. Spódnica będzie jeszcze w niejednej mojej notce :***

      Usuń
  2. spódnica jest świetna kolorek bananowy :) wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. oj takk, tesknie czasem ale coz:) tak musialo byc :*

    OdpowiedzUsuń