środa, 11 lipca 2012

Plaża, plaża i jeszcze raz plaża

Sezon opalania rozpoczęty :). Od poniedziałku rozpoczęłam urlop, niestety nie udało mi się nigdzie wyjechać, ale to nie znaczy że mam siedzieć w domu. W raz z rozpoczęciem urlopu zaczęłam jeździć na basen, jezioro. Pogoda była genialna a słońce wręcz parzyło - dobrze że na niebie były chmury - chwila ochłody i odpoczynku od słońca :D. Pogoda przez pierwsze dwa dni dopisywała, dziś niestety się popsuła. Mam nadzieje, że niebawem się poprawi i będę mogła znów jeździć nad wodę i miło spędzać czas w miłym towarzystwie :D. 



Te chmury nie przyniosły nam deszczu, wręcz przeciwnie dały troszkę odpoczynku od słońca :)



W drodze nad RUSAŁĘ  








Strój kąpielowy - Calzedonia
Koszulka - Zara
Szorty - Cropp Town
Japonki - Cropp Town

Z tego nieba niestety padało, dało ochłodę a zarazem pochlapane i obłocone nogi w drodze powrotnej ;)


Pozdrawiam Eryke i Patrycję :)

7 komentarzy:

  1. długo nosisz aparat ? dlugo bolaly cię zęby po zalozeniu ? ;) Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,5 roku mam aparat i w tym roku ściągany. Pierwszy tydzień byłam na jogurtach. A potem przez jakiś czas po wizycie, ale to max 2/3dni. Obecnie od czasu do czasu mnie bolą, ale bardzo rzadko i szczerze już się do tego przyzwyczaiłam. Jestem zadowolona, że go mam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bo ja własnie w piątek jade na jakies gumki , a tydzien pozniej juz na zakładanie aparatu , a zalozy mi ligaturki na takie krzywe żąbki , czy dopiero zakłada je jak są jzu w miarę proste ? bo ja tam nie wiem , wiem ze to głupie pytanie ale wolę się zapytac kogos kto nosi .; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że będzie Tobie robić tak jak mi. Czyli zanim założy obręcze, które są potrzebne do aparatu, i które są zakładane na 6stki musi zrobić przerwę - przez co zakłada właśnie gumki - między 5 a 6 i 6 a 7. Najedz się zanim pojedziesz, bo obawiam się że zaczną Cię już boleć zęby. A jeżeli chodzi o ligatury - są to elementy elastyczne (zwane gumki), które wymieniane są przy każdej wizycie jak już masz założony stały aparat. Gumki tudzież ligatury są różnego koloru i tylko od Ciebie będzie zależało jaki kolor będziesz miała, możesz nawet zrobić sobie tęcze :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. To dziękuję Ślicznie ze mi pomogłas .Jak tak patrze na twoje ząbki to kurde juz sie nie mogę doczekac az takie będe miec ; * Dziękuję i Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długa droga przed Tobą, ale pierwsze efekty będziesz widziała szybko :)
      Pisz na maila patuffashion@gmail.com jakie są postępy :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń