środa, 4 lipca 2012

Bo marzę o morzu....

Hejka!
Mieliście ten sam problem co Ja z poszukiwaniem na ten sezon stroju kąpielowego? Zwiedziłam wiele sklepów w Centrach Handlowych, ale nic aż tak nie przykuło mojej uwagi. H&M w tym roku się nie popisał, stroje i może były ciekawe ale w zupełności nie na moją figurę. Pozostałe firmy również mnie nie zaskoczyły jeżeli chodzi o kolor, wzór czy też fason. Na szczęście po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć i to za rozsądną cenę bo już na 30% przecenie w KappAhl. Ma genialny wzór i kolory, idealnie będzie podkreślać opaleniznę :D. 


Niebawem rozpoczynam URLOP, bo już za 5dni wliczając dzisiejszy. Mam nadzieje, że uda mi się coś zorganizować. Nie mam niestety żadnych planów a marzę o morzu, plaży, słońcu i dużej ilości świetnej zabawy. Może Wy mi polecicie jakieś ciekawe miejsca nad morzem, gdzie bym mogła pojechać sama i dobrze się bawić? Czekam na Wasze propozycje! 
A oto zdjęcia! 


Miłego oglądania. :)






A tu pamiątkowe zdjęcie z Władysławowa z 2010roku



4 komentarze: