piątek, 20 lipca 2012

Gdzie to "LATO"

Witajcie moi drodzy :). Powiedźcie mi gdzie jest to lato! Mam urlop i niestety pogoda nie do końca mi sprzyja, ale nie załamuję rąk i mimo deszczu staram się być uśmiechnięta i wykorzystywać czas jak najlepiej. A co do stroju również staram się ubierać kolorowo, letnio nie zważając na deszczową pogodę :D. 

Wczoraj popołudniu postanowiłam z koleżanką wybrać się na miasto i porobić parę zdjęć Starego Rynku jak i mojej stylizacji. Wychodząc z domu pogoda była genialna :). Wiatr przewiał chmury i pojawiło się słońce, ale niestety nie na długo. Ledwo doszłyśmy do Kupca Poznańskiego a znów zaczęło padać, i padać, i padać. Deszcz szczęśliwie szybko przeszedł i udało nam się zrobić przecudowne zdjęcia Rynku i nie tylko :). 
Wracając do mojej stylizacji motywem przewodnim była szyfonowa koszula w kwiaty, którą skompletowałam z klasycznymi dżinsami, dżinsową kurtką, złotymi mokasynami i kilkoma fajnymi dodatkami.


Zapraszam do oglądania :)














Kurtka - H&M
Koszula - Stradivarius
Spodnie - Cropp Town
Top - H&M
Naszyjnik - BIALCON
Zegarek - Casio
Bransoletki - PatUf Fashion
Buty - Gino Rossi


Za zdjęcia dziękuję Eryce :)


I jeszcze więcej zdjęć, ale tym razem że Starego Rynku :)








Pozdrawiam :D


PS. Jak się Wam podoba moja nowa fryzura? :)


2 komentarze: