piątek, 6 lipca 2012

Cukierkowo

Kolejna burza przeszła przez nasze niebo. Boicie się ich tak samo jak Ja! Uwielbiam spać gdy pada deszcz a jego krople uderzają o parapet. Niestety ostatnimi czasu zamiast letniego przyjemnego deszczu są dać solidne burze, które nie dość że mnie budzą to jeszcze powodują ogromne szkody. W tym przypadku nie u mnie, ale wiele ludzi straciło już domy, samochody przez nawałnice, wichury i grad które przechodzą przez Polskę. Klimat się zmienia i to diametralnie..


Wróćmy do bardziej przyjemnych tematów :). Dziś mam dla Was zestaw składający się z intensywnych kolorów, które genialnie podkreślają opaleniznę. Głównym tematem tej stylizacji jest fioletowa spódnica w kwiaty wykonana z szyfonu. Zakupiłam ją kilka lat temu i w tym sezonie wróciła do moich łask :D. Całość skompletowałam z dżinsową kurtką, topem w równie intensywnym kolorze malinowym, sandałkami, i niezbędnymi dodatkami :). Stylizacja jest codzienna i bardzo dziewczęca :)
Miłego oglądania!












Kurtka - H&M
Top - H&M
Spódnica - ONLY
Zegarek - Casio
Bransoletka - PatUf Fashion
Buty - Gino Rossi


5 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, ja takie uwielbiam !! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miłe komentarze... Też uwielbiam takie zestawienia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ciężko spać jak deszcz kapie na parapet - mam metalowe parapety i to jest tak głośne i denerwujące, że czasem nie da się wytrzymać :P Świetny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń