sobota, 21 lipca 2012

Luzzzz...

Dziś mam dla Was stylizację na sportowo. Luz, luz i jeszcze raz luz :)... Jesteście "za" czy może "przeciw" takim stylizacją. Często zdarza mi się, że idąc gdzieś, coś załatwić zakładam tylko bluzę, adidasy czy też inne obuwie i uciekam.. Szybko, no i przede wszystkim wygodnie :). Motywem przewodnim dzisiejszej stylizacji jest miodowa bluza, którą miałam przyjemność zakupić w zeszłym roku nad morzem. Skompletowałam ją z prostym białym topem, luźnymi szarymi szortami oraz adidasami firmy REEBOK z przecudownym tyłek, który można nosić na 2 sposoby.
Zapraszam do oglądania i czekam na Wasze opinie :).

Zdjęcia wykonałam tuż przy świeżo wymalowanym dworcu kolejowym na Dębcu :).














Bluza - mrówka
Top - H&M
Szorty - Cropp Town
Buty - REEBOK
Zegarek - Roxy
Bransoletki - PatUf Fashion

2 komentarze: