piątek, 13 lipca 2012

Kiss me

Cześć! Dziś mam dla Was zestaw dość prosty i wygodny. Motywem przewodnim stylizacji jest T-shirt, który kupiłam w stradivarius'ie z serii "Walentynkowej". Uwielbiam tego typu koszulki :). Całość skompletowałam z szarym żakietem, dżinsami typu boyfriend (przyznam się bez bicia, że są to męskie SLIM FIT :D), czerwonymi sandałkami i kilkoma drobiazgami.Czy Wam się spodoba? Mam nadzieje że tak :). Ja często tak się ubieram, cenie sobie wygodę tym bardziej jak ruszam gdzieś na miasto zrobić zakupy.


Miłego oglądania :)









Żakiet - Stradivarius
T-shirt - Stradivarius
Dżinsy - reserved 
Torebka - Cropp Town
Zegarek - Casio
Biżuteria - PatUf Fashion
Buty - Gino Rossi


5 komentarzy:

  1. Spodnie są GENIALNE. musze kupic sobie takie boyfriendy :D
    nie podobaja mi sie tylko buty:) calosc jednak super wyszla

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszyscy jeszcze przekonali się do butów z czubkami, mimo że wróciły do nas już w sezonie Jesień/Zima 2011. Ja jak najbardziej jestem za :). Ciesze się, że reszta stylizacji się Tobie podoba :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi sie baaarrrrdzo podobaja buty z czubkami! :) szczegolnie szpilki albo te transparentne <33 ale nie w wersji plaskiej :)

      Usuń
    2. chyba że tak :)))

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. fajnie wyglądasz :)t-shirty z nadrukiem mega modne :) pasek mam taki sam tylko różowy :)

    OdpowiedzUsuń