czwartek, 12 lipca 2012

Blue and Gold

Cześć! Wczoraj wieczorem postanowiłam wybrać się na Stary Rynek by poobserwować trochę ludzi. Wbrew pozorom jak na środę i środek tygodnia, każdy ogródek był prawie pełen co mnie bardzo ucieszyło. Idąc wzdłuż ogródków w poszukiwaniu wolnego miejsca zaobserwowałam dużo par, grono ludzi którzy zapewne chcą uciec od codzienności życia i po prostu się zrelaksować w dobrym towarzystwie:). Wolne miejsce udało mi się znaleźć na ogródku fever gdzie zamówiłam ciepłą herbatę. Niestety wieczory nie są już tak ciepłe, a Ja nie ubrałam się odpowiednio na temperaturę jaka była na dworze (należę do zmarzlaków).


A jak się ubrałam! Prosto a zarazem jak to moja kumpela stwierdziła "sexi", ale nie mnie to oceniać. Sami oceńcie!
Prostą białą koszulę z rękawem 3/4 skompletowałam z krótkimi niebieskimi szortami (kiedyś były długie ale po czasie się sprały i nie wyglądały dobrze, więc postanowiłam je skrócić. Taki efekt w szortach bardziej mi się podoba:D), turkusową torebką, sandałkami i kilkoma dodatkami które tak naprawdę stanowiły kropkę nad "i" do całości stroju. A Wam czy się spodoba nie wiem mi bynajmniej bardzo :D.


Pozdrawiam i miłego oglądania życzę :).







Koszula - Cropp Town
Torebka - Cropp Town
Naszyjnik - H&M
Zegarek - Casio
Buty - Gino Rossi


Zdjęcia są dość nietypowe, ale mam nadzieje że przypadną Wam do gustu :D

7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty styl jest zawsze najlepszy i nadaje sie na kazda okazje! tez uwielbiam kompletowac koszule z szortami!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula i szorty to super alternatywa na każdą okazję!:)świetny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja!Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik bardzo mi się podoba:)

    zapraszam do mnie: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń